nedeľa 7. februára 2016

Daily Notes #1

2.2.2016

  Niekedy človek potrebuje zmenu. A niekedy si strašne potrebuje kúpiť novú knihu. Ja som tieto dve veci spojila a vzniklo niečo, čo sa budem snažiť praktikovať častejšie :D
  Bola som so sestrou v jednom nemenovanom nákupnom centre a prepadla ma túžba kúpiť si knihu. Viete, aké to je. Doma sa vám v poličke povaľuje zopár kúskov, ktoré ste ešte nestihli prečítať, no napriek tomu chcete ďalšiu.
  Sestra je pre mňa niečo ako dozorca, pretože vie, že som schopná za polhodinu minúť všetky svoje úspory za knihy a občas ma treba stopnúť. Tentoraz mi ,,dovolila" kúpiť si knihu pod podmienkou, že ona sama mi vyberie tri knihy a z nich si musím jednu vybrať. Súhlasila som.
  V kníhkupectve som sa motala popri regáloch, nenápadne som dvíhala knihy, ktoré sa mi páčili ( :D ) a ona sa tiež prechádzala a hľadala. Celkom som verila, že vyberie niečo, čo sa mi bude páčiť, lebo na narodeniny som od nej už párkrát dostala fakt super knihy. Nakoniec to dopadlo tak, že vybrala 3 zaujímavé knihy troch žánrov:


  Solitaire od Alice Oseman


 Zostaň kde si a potom odíď od Johna Boyna


  Neobyčajné putovanie fakíra uviaznutého v skrini z IKEA



  Nastalo ťažké rozhodovanie. Kniha Solitaire ma už dávnejšie zaujala, no mala som pocit, že by to zas bola jedna z tých, ktoré boli síce dobré, ale viac som po nich už nesiahla. Tak som ju vylúčila. Zostaň kde si a potom odíď je kniha, po ktorej som túžila už dlhšie. Od Boyna som čítala Chlapca v pásikavom pyžame a tá sa stala jednou z mojich obľúbených. Potom som však pozrela na Fakíra a zaujala ma obálka, príbeh a hlavne to, že som o nej nikdy pred tým nepočula. A tak som sa rozhodla pre Fakíra :3
  Už som išla platiť keď mi pohľad padol na jednu poličku a ja som zbadala svoju nastávajúcu lásku: knihu Čierny kocúr od Edgara Allana Poa. Musela som ju mať. Už dlhšie som od neho niečo zháňala. Snažila som sa uprosiť sestru, ktorá sa najskôr naštvala, že takto dohoda neznela, no potom mi to dovolila a ako poďakovanie som jej kúpila #Post This. A všetci sme boli šťastní :D
  Rozhodla som sa niečo podobné praktikovať častejšie. Niekedy je to naozaj skvelé spestrenie nakupovania kníh. Raz som už spravila niečo podobné. Vošla som do kníhkupectva a kúpila som si knihu, ktorá ma ako prvá zaujala, no neprečítala som si obsah a zistila som, čo je zač až doma. (Aj to sa mi oplatilo, bola to knižka Ako sa to všetko začalo od Robyn Schneider)

  Máte skúsenosti s niečím podobným? Ak áno, určite mi dajte vedieť do komentárov :) :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára