utorok 19. apríla 2016

Knižný TAG

1. V akom fantasy alebo dystopickom svete by si chcela žiť?


Samozrejme vo svete Harryho Pottera :3 Kto nikdy netúžil chodiť do Rokfortu a môcť čarovať? A rovnako aj vo svete Percyho Jacksona, už teraz sa vidím trénovať v Tábore polokrvných.

2. Kto by bol tvoj knižný partner?

Asi Tobias Eaton z Divergencie. Páči sa mi, že sa nespráva príliš majetnícky a svoju priateľku nepodceňuje. Naopak, občas jej verí viac, ako si verí ona sama. Proste nemám rada takých tých presladených chalanov- samé miláčik, macko atď.  :D

3. Kdo by bol vo svete Percyho Jacksona tvoj rodič?

Asi Hypnos :D Cez víkendy som schopná v posteli stráviť celý deň :D Ale bola by som rada, keby to bol Apolon :3

4. Do ktorej Rokfortskej fakulty by si patrila?

Na Pottermore ma Triediaci klobúk niekoľkokrát zaradil do Chrabromilu, aj keď si myslím, že sa hodím skôr do Bifľomoru. No neviem, možno sa vo mne skrýva niečo, o čom neviem :D



5. Aké zviera by bylo tvojím patronusom vo svete Harryho Pottera?

Vlk alebo líška :)

6. S ktorou postavou sa aspoň trochu stotožňuješ?

Prednedávnom som čítala knihu Aristoteles a Dante spoznávajú svet a záhady vesmíru a myslím, že sa celkom stotožňujem s Arim. Tiež som radšej ticho, veci si nechávam pre seba a väčšine spoločenských akcií sa snažim vyhýbať. Ale nedoháňam to do takých extrémov ako on :D

7. Keby si si mohla vybrať, stala by si sa upírom nebo vlkodlakom? 

Asi upírom. Kto by nechcel byť krásny, silný a nesmrteľný? :D

8. V ktorom knižnom svete by si nechcela žiť?

Hunger Games jednoznačne. Bola by som mŕtva hneď :D Alebo Elusion. Alebo Pod vražednou oblohou. Keď sa tak nad tým zamyslím, asi som spokojná tu a teraz :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára