utorok 19. apríla 2016

Newbie #2

Keďže som sa rozhodla zbierať Harryho Pottera a začala som dielom Harry Potter a Fénixov rád, nemohla som ho na poličke nechať takého osamoteného a dnes sa k nemu pridali ďalšie dve časti.
Aby to malo nejaký systém, rozhodla som sa pre dve nasledujúce knihy a to pre šiesty diel Harry Potter a Polovičný Princ a záverečnú časť Harry Potter a Dary Smrti.
Obálky sú podobne ako pri Fénixovom ráde naozaj nádherné a už teraz sa mi ťažko vyberá favorit, čo sa ešte skomplikuje keď si dokúpim zvyšok série. No čo už, ja túto obetu rada podstúpim :D


Ospravedlňujem sa za nie veľmi kvalitné fotky, ale fotila som to prakticky po tme a lepšie to naozaj nešlo :D Ako som už spomínala, obidve obálky sú podľa mňa skvelé- na tej prvej sa mi veľmi páči Dumbledore a tá druhá má úžasnú atmosféru pasujúcu k poslednej záverečnej časti.


Šestku zdobí naozaj pôsobivý Malfoy :D


A v sedmičke nemôže chýbať Hagrid so svojou (Siriusovou) motorkou.

Tak toto bol naozaj len veľmi rýchly a krátky článok, ale dúfam že sa páčil. Ktorá obálka z týchto troch kníh sa vám zatiaľ najviac páči? Určite nechajte vedieť v komentári! :)
A koho by to zaujímalo, >TU< je moja krátka fanfiction práve zo sveta Harryho Pottera :) Prajem pekný večer!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára