sobota 7. mája 2016

WISHLIST #1

Do akých kníh som sa momentálne zakukala? Tu je zoznam mojich TOP 10 lások, ktoré si chcem niekedy v blízkej dobe zaobstarať.

1. Bohovia a Bojovníci 
(Michelle Pawer)

Vďaka Percymu Jacksonovi som sa okrem iného celkom namotala na grécku mytológiu. Takže táto kniha z gréckej doby bronzovej proste musí byť moja. Navyše obálka a strany sú krásne...







2. Zostup do Maelstromu
(Edgar Allan Poe)


Už som dočítala Zlatého skarabea a keďže Poea nikdy nie je dosť, rada by som mala v zbierke aj túto knižku :)

3. Ohnivá kázeň
(Francesca Haig)

Získala si ma obálka, získal si ma príbeh... proste sa mi zdá veľmi sympatická :D
4. My ostatní tu len tak žijeme
(Patrick Ness)

Veľa ľudí ju chváli a povedzme si pravdu- kto by nechcel mať v zbierke knihu, ktorej obálka v noci svieti? Znie to božsky :)

5. Zločin a trest
(Fjodor Michajlovič Dostojevskij)

Neviem, čo sa so mnou deje, ale v poslednom čase sa mi veľmi pozdáva klasika. Dostojevskeho sme preberali v škole, ukážka sa mi páčila a keďže ma nesklamal ani ďalší ruský autor s podobným štýlom (Puškin a jeho Kapitánova dcéra).

6. Magnus Chase and the Sword of Summer
(Rick Riordan)

Veľmi som váhala, či čakať na slovenský preklad, ale nedávno už vyšla aj The Trials of Apollo a mám pocit, že čo sa týka Riordana už veľmi zaostávam. A tak som využila príležitosť a poprosila tetu, ktorá mi každý rok zo zahraničia dovezie jednu knihu, aby mi priniesla Magnusa. Už sa nemôžem dočkať!

7. Will Grayson, will grayson
(John Green, David Levithan)

Greena som už dávno odpísala, aj keď si nie som celkom istá prečo. S Levithanom ešte nemám žiadne skúsenosti, ale vraj je dobrý. A tak som sa rozhodla dať obom šancu. Navyše sa mi LGBT tématika kvôli knihe Aristoteles a Dante spoznávajú svet a záhady vesmíru začala celkom pozdávať.

8. Pred tým ako som ťa poznala 
(Jojo Moyes)

Chystám sa hlavne na film a podobne ako to bolo pri S láskou Rosie, pozrela som si najprv film kvôli Samovi Claflinovi v hlavnej roli. A ak si nechcem
dopredu skaziť zážitok, chystám sa najprv prečítať knihu :D Ak to stihem...

9. Sklenené telá
(Erik Axl Sund)

Nepýtajte sa ma prečo. Netuším. Ale dlho už okolo nej chodím :D








10. Svetlo, ktoré nevidíme
(Anthony Doerr)

Páči sa mi obálka, námet a dej sa odohráva za druhej svetovej vojny- proste ma zaujala :)







Tak. Toto bolo Top 10 kníh, ktoré ma zaujali a rada by som si ich prečítala. Čítali ste už niektorú z nich? Čo na ne hovoríte? Určite mi dajte vedieť v komentároch :)

2 komentáre:

  1. Z týchto som zatiaľ žiadnu nečítala,ale na niektoré sa veľmi teším.
    Najviac asi na Ohnivu kázeň, na ktorej ma hneď zaujala obálka ako aj príbeh.Do budúce wishlistu ju zaradím možno aj ja.
    Greenové knihy sa mi pravdupovediac nejak ani nepáčia. Ale nad touto rozmýšľam, že by som ju prečítala aj ja. No som zvedavá,avšak zatiaĺ ma to k nej nejak neťahá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S Greenom to mám rovnako- nejak extra sa mi nepáčia ale nad touto rozmýšľam :D

      Odstrániť