piatok 15. júla 2016

Newbie #4

Čo je lepšie ako od niekoho dostať knihu? Dostať dve! :D
Pred nedávnom sa na Slovensko vrátila moja teta, ktorá žije v Katare a ako vždy mi odtiaľ niečo priniesla. Keďže veľmi dobre vie, že najviac ma poteší kniha, stačilo už len zo mňa vytiahnuť aká.
Najprv som si povedala o Magnusa Chasa, ale toho tam vraj bohužiaľ nemali a tak som jej vypísala všetky knihy od Riordana, ktoré ešte nemám. Potom už len stačilo čakať a hádať, ktorú mi prinesie.
Keď mi priniesla dve, bola som dvojnásobne šťastná... aj keď potom som si uvedomila, že sme sa trochu nepochopili a jednu už doma mám :D Ale nevadí, určite sa pre ňu nájde využitie :)


Tááákže toto sú ony- prvý diel Percy Jackson and the Lightning Thief a štvrtý Percy Jackson and the Battle of Labyrinth.
Tú štvrtú časť už teda mám, ale ako vravím, využitie sa nájde vždy a Percyho nikdy nie je dosť :D


Z tejto série mi ešte chýba druhý diel More oblúd a doplnková kniha Percy Jackson and the Greek Gods.
Potom ešte zohnať Magnusa Chasa a Trials of Apollo a moja Riordanovská zbierka bude kompletná! :D



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára