piatok 14. októbra 2016

Newbie #6


Oficiálne milujem október... Aj kvôli tomu, že je konečne poriadna jeseň ale hlavne preto, že mám narodeniny a dobrú zámienku na nákup nových kníh :3 A samozrejme ešte väščia radosť je, keď nejaké dostanem :)


Prvá kniha, ktorá mi spomedzi týchto pribudla do knižnice je kniha Nevypovedané od Abbie Rushton. Ani neviem, prečo som si ju kúpila. Po Ohnivej kázni som si potrebovala trochu oddýchnuť od dystópie a chcela som niečo ľahšie a oddychovejšie. Táto kniha mi padla do oka tak som zvedavá, čo na ňu poviem :)


Pri nákupe predošlej knihy som neodolala a kúpila si aj ďalší diel z potterovskej série, konkrétne Harry Potter a Väzeň z Azkabanu. Je to moja najobľúbenejšia časť a mala som čo robiť, aby som sa na ňu hneď nevrhla a neprečítala ju už asi päťdesiaty krát... Tá obálka je neskutočná, mohla by som sa na ňu dívať nonstop :3 dúfam, že potterovky čoskoro dozbieram a už ich budem mať na poličke konečne všetky! <3


Ďalšia kniha je Selekcia od Kiery Cass. Už som ju kedysi dááávno čítala, no mala som ju požičanú z knižnice. Ďalšie diely tam neboli a tak som sa k tejto sérii už potom nevrátila. No povedala som si, že je na čase si ju prečítať a tak som sa rozhodla si ju kúpiť. Táto séria ma navyše vždy lákala kvôli tým nádherným obálkam, ktoré spolu vyzerajú fakt božsky... už sa teším, keď budem mať aj zvyšné :3


Ehm :D Keď som si kupovala Selekciu predstavila som si, aké to bude utrpenie, keď ju dočítam a nebudem hneď mať po ruke pokračovanie :D A tak si ku mne našla cestu aj Elita. Práve ju čítam a zatiaľ som spokojná, takže kúpu rozhodne neľutujem.


Toto bol narodeninový darček od kamarátky :3 Vedela som, že mám očakávať knihu a aj som si mohla tipnúť akú, pretože kamoška sa inšpirovala mojim nedávnym WISHLISTOM. A som rada že zo zoznamu napokon vybrala túto- Zostaň kde si a potom odíď od Johna Boyna. Boyna milujem, zatiaľ všetky knihy, čo som od neho čítala boli dokonalé a táto ma tiež nesklamala. Prečítala som ju hneď potom, ako som ju dostala a čítala som ju jedným dychom. Milujem príbehy z obdobia prvej a druhej svetovej vojny, takže mi maximálne ulahodila a som za ňu neskutočne vďačná :3


Túto knihu Wolf by Wolf od Ryana Graudina som dostala od ďalšej kamarátky a zdá sa, že aj ona ma veľmi dobre pozná, pretože obsah znie ako niečo presne pre mňa: dej sa odohráva v roku 1956 v alternatívnej realite- po druhej svetovej vojne, ktorú však vyhrali nacisti. Hrdinka príbehu je zapojená v odboji proti Hitlerovi a má jedinú misiu: zabiť ho.
Znie to fakt zaujímavo a kniha je navyše písaná v angličtine, takže sa pri jej čítaní budem aj vzdelávať... perfektné :)


No a posledná kniha, ktorú vám dnes predstavím je Na Západe nič nové od Ericha Mariu Remarqua.
Túto knihu som si chcela zohnať vrámci odporúčanej literatúry, pretože sa práve v škole učíme o medzivojnovej literatúre. Keďže, ako som už spomínala, ma táto téma zaujíma, rozhodla som sa si niektoré diela prečítať a touto som chcela začať. Tak som zvedavá... 
Knihu mi objednal oco a tak ju vlastne považujem za ďalší darček na narodeniny :)


Taaak a to je všetko. Za všetky knihy, ktoré som dostala som neskutočne vďačná a tie, ktorými som si urobila radosť ja sú tiež úžasné, takže s týmito novými prírastkami som spokojná tak, ako už dávno nie :)
Čítali ste niektoré z týchto kníh? Čo na ne hovoríte? Určite dajte vedieť do komentárov! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára