pondelok 23. októbra 2017

Newbie #12


V poslednom čase u mňa knihy pribúdajú celkom pomaly a tak som aj tentoraz spojila trojmesačné prírastky do jedného článku :)


Ako prvá mi urobila radosť úžasná kniha Klub bitkárov, ktorú som už niekoľko krát nadšene spomínala, či už v recenzií alebo poslednom TAGu. Najradšej by som o nej napísala ešte milión ďalších článkov, pretože si to fakt zaslúži. Oficiálne sa stala jednou z najlepších kníh aké som kedy čítala *-*


Akonáhle som sa dozvedela, že vyšlo ďalšie pokračovanie príbehov Sherlocka Holmesa od SnowMouse Publishing, musela som ho mať! Tieto vydania sú jednoducho nádherné- od obálok, cez ich chrbty až po krásne ilustrácie. Ako veľký fanúšik Sherlocka som ich proste musela mať! :)


V poslednom čase sa mi celkom darí v súťažiach a podarilo sa mi vyhrať túto podpísanú knihu Odvrhnutá od Jany Šulkovej. Súťaž prebiehala na blogu Ermenbooks. Bola to taká fajn oddychovka a ešte raz za ňu ďakujem! :)


Rande na slepo je ďalšia kniha, ktorú som vyhrala a to v súťaži, ktorú usporiadal online časopis Vinlit.sk
Kniha bola tiež podpísaná od autora a som z nej nadšená, pretože Mareka Zákopčana často stretávam a v knihe spomínal rôzne miesta z môjho rodného mesta a dokonca aj jednnu literárnu súťaž, ktorú každoročne navštevujem a on je tam porotcom... bolo to fakt zaujímavé čítanie! :D


Netvor je zver som dostala ako narodeninový darček od mamy a síce som sa k nej ešte nestihla dostať, už sa na ňu teším! :)


Zlodeji snov bola pre mňa najočakávanejšou knihou roka, pretože prvý diel Havraní chlapci mi celkom učaroval a nevedela som sa dočkať pokračovania. Ešte mi zostáva pár desiatok strán, no do niekoľkých dní môžete očakávať recenziu.


Od tejto autorky som už čítala Kečupové oblaky a Strieborný lev na oblohe vyzerá rovnako zaujímavo. Obe knihy sú úžasne graficky spracované, táto má na stranách malé odtlačky labiek :3


Ako pri predošlej knihe, od autorky už mám za sebou Dám ti aj slnko, ktorá bola skvelá a preto dúfam, že ani Nebo na dosah nesklame! :)


Mirka Varáčková je jedna z mojich najobľúbenejších slovenských autoriek a tak som si nemohla nechať ujsť ani túto novinku, Drž ma, keď padám :)


Margaret Raven, ďalšia výhra v súťaži, ktorá prebiehala na blogu Jednoducho knihy. Neviem, kedy budem mať na ňu čas, no vyzerá celkom zaujímavo a za výhru ešte raz ďakujem :)


No a poslednou knihou a rovnako výhrou (ja som vravela, že mám dáke šťastie) je kniha Scorched. Súťaž usporiadala Marky z blogu marky-books. Balíček prišiel priamo od autorky, ktorá pribalila aj plagát a nejaké podpísané záložky a tématické pohľadnice.


Taak, a to je všetko. Čítali ste niektorú z týchto kníh? Ak áno, určite mi dajte vedieť! :)
Prajem pekný deň :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára