nedeľa 8. októbra 2017

The "Fall Time, Cozy Time" Book TAG


Keďže konečne prišlo moje obľúbené ročné obdobie, rozhodla som sa pridať tématický TAG.
The "Fall Time, Cozy Time" TAG nie je žiadna novinka, na YouTube aj blogoch sa objavuje už zopár rokov, no mňa zaujal a tak som sa sama nominovala, aby som ho mohla splniť :D Narazila som naň TU.
Ak sa rozhodnete tiež zapojiť, určite mi pošlite odkaz, rada si ho prečítam! :)


1.
Šušťanie lístia: Svet je plný farieb! Vyber knihu, ktorá má na obálke červenú, žltú a 
oranžovú.


Našla som Metro 2034, ktoré príbehom síce veľmi nepasuje do tejto témy, keďže sa odohráva v tmavom metre pod zemou, no obálka rozhodne zodpovedá podmienkam. Prevažuje na nej hlavne tá oranžová, ale keď sa pozorne zahľadíte, je tam aj červená a žltá! :D

2. 
Pohodlné svetre: Konečne je dosť veľká zima na nosenie mäkkých, teplých svetrov! Vyber knihu, ktorá ťa vždy zahreje pri srdci.


Toto bolo veľmi jednoduché a určite so mnou bude súhlasiť veľa ľudí: Harry Potter! Hlavne pre to, že je to moja srdcovka, no aj kvôli množstvu scén, ktoré si rada čítam na jeseň a v zime: oslavy Halloweenu a Vianoc na Rokforte, ktoré sú proste čarovné, plus večery pri krbe v Chrabromilskej klubovni.

3. 
Jesenná búrka: vietor kvíli a dážď búši na okná. Vyber svoju obľúbenú knihu alebo žáner, ktorý rád čítaš v upršané dni.


Neviem prečo, ale s takýmito dňami sa mi spájajú napínavé knihy plné akcie a napätia. Ako prvá sa mi vybavila séria Trón zo skla z ktorej som vybrala štvrtú časť- Kráľovná v tieňoch. Viem si dokonale predstaviť ako som zakrútená v perine v posteli, vonku zúri búrka a ja čítam Trón zo skla :3

4. 
Chladný, svieži vzduch: S akou "cool" postavou, by si si rád vymenil miesto?


Takých postáv je asi milión. Kto by nechcel žiť v nejakom úžasnom svete alebo sa stať postavou nejakej epickej knihy? Vybrala som však moju srdcovku a tou je Percy Jackson. Milujem Percyho ako postavu no aj svet v ktorom žije: všetkých tých bohov, výpravy a proroctvá... Určite by som si s ním rada vymenila miesto, hoci jeho život nie je vôbec jednoduchý. No určite by to stálo za to :)

5.
 Horúci jablkový mušt: Ktorá kniha je podľa teba "podceňovaná" a zaslúžila by si oveľa väčšiu pozornosť?


Klub bitkárov. Je to síce staršia kniha, ktorá si už svoju slávu asi zažila, no podľa mňa je aj teraz hodná toho, aby si ju ľudia viac všímali. Väčšinou ju všetci poznajú ako film, ktorý je tiež skvelý, no kniha je kniha. Ja som na ňu tiež narazila len nedávno, no úplne ma nadchla a nechápem, ako som bez nej mohla pred tým žiť. Chýba mi niekto, s kým by som sa o nej mohla rozprávať a spolu by sme z nej šaleli... preto by som bola rada, keby sa jej dostávalo viac pozornosti :D

6. 
Kabáty, šály, rukavice: Ochladilo sa a je načase poriadne sa obliecť. Aká kniha, ktorú vlastníš má najkrajšiu obálku?


Tých je celkom dosť, no rozhodla som sa vybrať Sedem minút po polnoci. Milujem takéto "nakreslené" obálky, sú oveľa krajšie ako kadejaké preplácané s tvárami alebo fontom cez celú obálku. Táto je jemná, s krásnymi farbami a vystihuje dej. Podľa mňa je úžasná.

4 komentáre:

  1. Neviem prečo, ale mne sa pri búrkach najlepšie čítajú také ľahké pohodové knihy, ako napríklad od Kasie West. Asi to bude tou atmosférou. Vonku je búrka, zatiaľ čo vnútri mám slnečno a pekne. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj to si viem predstaviť, ale predsalen, u mňa boduje to napätie a akcia :'D

      Odstrániť
  2. Nuž, tak na knihu Klub bitkárov sa isto pozriem a možno budem z nej šalieť i ja a budeme už dve :D
    Tento tag je naozaj super a som rada, že som si mohla prečítať tvoje odpovede a pokochať sa krásnymi fotkami♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno prosím!!! <3 to by si mi splnila sen :'D
      Ďakujem krásne!! :)

      Odstrániť